Enemy Front
نوشته شده توسط : میلاد

Enemy Front PC Game

http://up.compactgame.ir/view/429831/Enemy-Front-PC-Game.jpg

توضیحات بازی : بازی Enemy Front جبهه دشمن یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط CI Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و حالا که ۳ سال از ساخت بازی می گذرد , بسیاری از منتقدان و پلیرها انتظار بازی خیره کننده و قوی را از کمپانی سازنده دارند . با توجه به سخنان کمپانی سازنده CI , بازی دارای بخش سینگل پلیر و مولتی پلیر می باشد و با فناوری های جدیدی که در بخش چند نفره صورت گرفته است , این بخش می تواند به یکی از بخش های مورد علاقه پلیرها تبدیل گردد . در بازی , پلیر در نقش خبرنگار امریکایی با نام Robert Hawkins رابرت هاوکینز به ایفای نقش می پردازید . رابرت به همراه نیروهای مقاومت , در جنگ جهانی دوم گرفتار شده اند و تنها راه رهایی از این موقعیت نبرد رو در رو با دشمن نازی است . رابرت در طول مسیر با یک گروهبان انگلیسی و یک زن مبارز فرانسوی آشنا می شود . در بازی فلش بک های متعددی وجود دارد که به حوادث واقعی جنگ جهانی دوم اشاره می کند و در واقع جنایات نازی ها در اروپا را به تصویر می کشد . بازی دارای ماموریت های مختلف و جذابی است که در کشورهای نروژ و لهستان رخ می دهد و سازندگان بازی سعی کرده اند تا بیشتر تمرکز و دقت خود را بر شورش در سرزمین های ورشو معطوف کنند . انتخاب ماموریت ها , تیراندازی در خفا , خرابکاری های مرگبار , وجود سلاح های مختلف و مرگبار , شبیه سازی میدان های نبرد به بهترین شکل ممکن , محیط های انهدام پذیر و وجود تاکتیک های متفاوت , بهره گیری از موتور بازی سازی CRYENGINE به همراه ۱۰ ساعت گیم پلی سینگل پلیر و بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی مولتی پلیر و از همه مهمتر گرافیک خارق العاده و خیره کننده , تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . زمان نبرد با رایش سوم فرار رسیده است .کامپکت گیم بزرگترين مرجع  دانلود بازی در ايران .هم اکنون مي توانيد اين بازی زيبا را از سايت بزرگ کامپکت گیم ، دانلود بازی فشرده بصورت رايگان و با لينک مستقيم دريافت نماييد

تصاویری از محیط بازی:

http://download.ir/wp-content/uploads/2014/05/Enemy.Front_.6.www_.Download.ir_.jpg

http://download.ir/wp-content/uploads/2014/05/Enemy.Front_.8.www_.Download.ir_.jpg

http://download.ir/wp-content/uploads/2014/05/Enemy.Front_.9.www_.Download.ir_.jpg

http://download.ir/wp-content/uploads/2014/05/Enemy.Front_.1.www_.Download.ir_.jpg

http://download.ir/wp-content/uploads/2014/05/Enemy.Front_.3.www_.Download.ir_.jpg

» حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
Memory: ۳ GB RAM
Graphics: NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۱۰ GB available space

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir
» حجم تقریبی: ۷.۹۶ GB

 » توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در کامپکت گیم دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم کامپکت گیم امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

<rb:only_more_post style="color: rgb(17, 17, 17); font-family: Yekan, tahoma; font-size: 13.4px;">




:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Game ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: